Christelijke teksten

Christelijke teksten die je helpen om Gods liefde heel intens te ervaren.

Verlang je ernaar de liefde van God veel sterker te ervaren? Wil je graag Gods stem leren verstaan? Heb je behoefte aan bemoediging? Schrijf je dan in op de gratis LifeLetter, een bemoedigend e-zine dat je de mooiste christelijke teksten stuurt die je ooit gelezen hebt. LifeLetter wordt gelezen door meer dan vijftienduizend mensen. Dit is wat onze lezers zeggen:

‘Altijd raakt het mij weer… vaak beginnen spontaan tranen te rollen…’
‘Ik heb er altijd heel veel aan en word er enorm door opgebouwd.’
‘Ik ben ontzettend geraakt… Ik herkende Gods stem… Dank je voor deze wonderlijke ontroering die God via jou naar mij toebracht.’
‘Ik lees jullie mailtjes altijd met tranen in m’n ogen van geluk…’
‘Ik lees ze wel 10 keer en krijg er nog niet genoeg van.’
‘Een heel diepe heling komt in mijn hart. Ik vind het onbegrijpelijk, onbeschrijflijk.’

christelijke teksten lifeletter bemoediging bijbel

Christelijke teksten vol leven

Bij het schrijven van de teksten voor LifeLetter laat de auteur David Sorensen, zich altijd inspireren door de Geest van God.

De teksten zijn vaak profetisch, wat betekent dat God zelf aan het woord is. David schrijft dus niet enkel OVER God, maar laat GOD ZELF ook spreken, door de gave van profetie. Dit is wat de Bijbel ons vertelt over deze gave:

‘Voert iemand het woord, laat God het dan zijn die door hem spreekt’ (1 Petrus 4:11)

‘Richt u op de gaven van de Geest, vooral op die van de profetie.’ (1 Korintiers 14:1)

Zo kan God heel persoonlijk tot je spreken en je hart diep raken met zijn hart van liefde, bewogenheid en goedheid. Het gevolg is dat mensen echt veranderd worden door de realiteit van Jezus Christus. God blijft niet ver, maar je kunt Hem heel dichtbij ervaren.

Wil je een voorproefje?

Hieronder vind je een voorbeeld van de bemoedigende christelijke teksten die je ontvangt in LifeLetter. Laat de woorden die je liefhebbende hemelse Vader tot je spreekt, diep tot je hart doordringen.

Zijn liefde is het belangrijkste wat er is en Hij wil ons hart diep doordrenken met Zijn eeuwige liefde.

god ervaren, spreekt god, lofprijs, aanbidding, profetie, profetisch, stem van God, opwekking nederland, hemel, engelen, god, jezus, wonderen, gebedsgenezing, david sorensen, online bijbelstudie, online preken, christelijk, bijbels

christelijke teksten liefde jezus christusIk omhels je vol liefde

Weet je geliefde, als Ik in tastbare gedaante bij je was, zou Ik je in mijn armen nemen en je koesteren.

Lees meer >>

god ervaren, spreekt god, lofprijs, aanbidding, profetie, profetisch, stem van God, opwekking nederland, hemel, engelen, god, jezus, wonderen, gebedsgenezing, david sorensen, online bijbelstudie, online preken, christelijk, bijbels

christelijke teksten lifeletter bemoediging bijbel